• 25-06-2018

In het jaarlijkse performance onderzoek van bureau DFO is VCN op de tweede plaats geëindigd. Bijna 600 advieskantoren hebben deelgenomen aan het onderzoek. In het onderzoek werden in totaal meer dan 9.000 financieel dienstverleners gevraagd de serviceprovider(s) waarbij zij zijn aangesloten, te waarderen op diverse aspecten.

Uitslag van het onderzoek
●          Gemiddelde beoordeling serviceproviders: 6,9
●          Algemene beoordeling VCN: 7,4

VCN scoort van alle serviceproviders in deze categorie, het hoogst op drie van de vijf onderdelen. Te weten op ‘Algemene generieke ondersteuning’, ‘ Acquisitie van nieuwe klanten’ en ‘ Behoud van klanten’.
Onze reactietijd op vragen en onze kennis van zaken worden in het onderzoek met goede cijfers beoordeeld.

Investeren in onze relaties
“We zijn trots op het feit dat we goed scoren op de aspecten die adviseurs relevant vinden. Alhoewel, beseffen we ook dat niet alles even soepel loopt. Dit onderzoek is dan ook een goede stimulans om onze gekozen weg voort te zetten. Daarbij staat de mens in onze samenwerking centraal. Door samen te blijven ondernemen, zijn wij ervan overtuigd dat onze gezamenlijke aanpak succesvol is en blijft.”, aldus Stefan Bell, directeur VCN Verzekeringen.

We blijven ontwikkelen
VCN blijft investeren in haar dienstverlening, zodat we een ruime keuze aan producten, een klantgericht extranet en persoonlijke ondersteuning kunnen blijven aanbieden. Waarbij digitalisering onze dienstverlening gaat versterken.